TEB Genel Müdür Yardımcısı Kişmir, bankanın halen 250 bin olan müşteri sayısında hedefin 3 yılda 1 milyon kişi olduğunu söyledi.
BNP Paribas ile ortaklık kuran TEB'in Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cemal Kişmir, 3 yılda 250 bin olan müşteri sayısını 1 milyona çıkarmak istediklerini belirterek, "BNP'nin kaynakları, deneyimi ve bizim insan kaynağımız bu hedefimize ulaşmamızı sağlayacak" dedi. Kişmir, tüketici kredilerinde ve 2006'da hayata geçecek ipotekli konut finansmanı sistemi olan mortgage'de ise yine BNP'nin tecrübesi ile sektörün önde gelen bankaları arasına gireceklerini iddia etti. Türkiye'de bireysel bankacılık henüz "gelişme" evresinde olduğunu
belirten Kişmir, "BNP- Paribas'la tüm hizmetlerimizin kalitesini müşterilerimizin hak ettiği Avrupa standartlarına yükseltmeyi amaçlıyoruz" dedi. Kişmir, bugüne kadar daha çok kurumsal ve ticari alanda hizmet veren bir banka olduklarını, yeni dönemde rekabet avantajı bulunan kaliteli hizmet ve müşterilerde yoğunlaşamayı hedeflediklerine işaret etti. BNP Paribas'nın tecrübesi ile tüketici kredileri özellikle de mortgage alanında kısa sürede sektörün önde gelen bankaları arasında yer alacaklarını iddia eden Kişmir bireysel bankacılıkta yüksek kaliteli standartlarda sunmak için tüm organizasyonu, iş akışını, altyapıyı gözden geçirdiklerini belirtti. Kişmir bu kapsamda Anadolu'da yeni şubeler açtıklarını ve Kıbrıs'ta şube için yer aradıklarını söyledi. Tabana yayılma çalışmaları kapsamında her yıl en az 20-25 şube açmayı planladıklarına da işaret eden Kişmir, 105 olan şube sayısını 2005 sonu itibariyle 115'e çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.
REKABET ASLA YIKICI DEĞİL Bireysel krediler içinde patlama yaşanan konut kredileriyle ilgili olarak Kişmir, 2005 sonu itibarı ile 2 bin 500 adet konut kredisi kullandırmayı planladıklarını söyledi. Kişmir son dönemde bankalar arasındaki yoğun rekabeti de kârlılığın gerçek bankacılık faaliyetlerinden sağlanıyor olması nedeniyle yıkıcı değil sektör için ivme katan bir rekabet olduğunu dile getirdi.