Londra bir yandan Design Week (Tasarım Haftası) bir yandan da Fashion Week'in (Moda Haftası) etkisiyle müthiş hareketli günler geçiriyor. Bir grup Türk gazeteci olarak bizler ise bir Türk markasının ünlü bir tasarımcıyla birlikte gerçekleştirdiği yeni bir koleksiyonun dünya lansmanı (tanıtımı) için bu şehirdeyiz. Komple banyo çözümleri sunan Eczacıbaşı Holding kuruluşlarından VitrA, endüstriyel tasarımda 21'inci yüzyılın tasarım dehaları arasında gösterilen İngiliz tasarımcı Ross Lovegrove'a İstanbul adı verilen yepyeni bir koleksiyon tasarlattı. İşte Londra'daki Music Room'u dolduran dünyanın önde gelen tasarım dergilerinin editörleri, VitrA'nın önemli müşterileri ve Tasarım Haftası nedeniyle Londra'da bulunan bazı ünlü isimler, Lovegrove'un tasarladığı tam 115 banyo ürününden örneklerle ilk tanışanlar oldu. VitrA'nın global bir marka olma yolunda giderken attığı bu önemli adım, Eczacıbaşı Ailesi için de büyük önem taşıyor olmalıydı. Başta Bülent-Oya Eczacıbaşı, Faruk-Füsun Eczacıbaşı ve CEO Erdal Karamercan olmak üzere holdingin pek çok yöneticisi de Londra'daki tanıtım toplantısına katıldı.
TASARIM DEHASI Tasarımda sayısız ödülün sahibi olan tasarım dehası Ross Lovegrove imzasını taşıyan ürünler dünyanın dört yanında tüketiciyle buluşuyor. Ama Lovegrove bugüne kadar hiç banyo ürünleri tasarlamamış. İşte Eczacıbaşı Holding'ten böyle bir teklif alınca, o güne kadar tek bir defa dahi gelmediği İstanbul'a gelmiş, anlaşmış ve İstanbul koleksiyonunu oluşturan 115 ürünün tasarımı start almış. VitrA'nın bu yıl ki tasarım bütçesi 5 milyon Euro olarak açıklandı. VitrA yeni İstanbul koleksiyonuyla banyo ürünlerinde global satışlarını önemli ölçüde arttırmayı hedefliyor.