|
|
|
|
Ekoseli İngiliz İstanbul'da
Trençkotlar ve ekose deseni ile bir klasik olan Burberry, ülkemizdeki ilk mağazasını ağustos sonunda Bağdat Caddesi'nde açıyor.
Merkezi Londra'daki 1856 yılında kurulan uluslararası markanın bir ayağı da İstanbul'a taşınıyor. Daha önce toptancılardan alınan ürünlerle Türkiye'ye getirilen Burberry, şimdi Londra'daki orjinal mağazasının bir örneğini de burada açmaya hazırlanıyor. Markanın CEO'su Rose Marie Bravo "Türkiye pazarı Burberry için heyecan verici bir gelişme potansiyelini temsil ediyor" diyor. "Birkaç yıldır Türkiye'nin toptan piyasada varlığımızı sürdürüyoruz ve şehrin en seçkin alışveriş bölgelerinden birindeki bu satış noktası, bölgenin sofistike müşteri grubuna kapsamlı ürün portföyümüzü sergilemek için heyecan verici bir fırsat sunuyor." Mağazada, Burberry'nin iki ayrı tasarım koleksiyonu da bulunacak. Milano moda haftası sırasında vitrinlere çıkan Burberry Prorsum koleksiyonu ve Burberry simgeleri temel alınarak hazırlanan "Burberry London" koleksiyonları sunulacak. Burberry Prorsum koleksiyonunun Türkiye'ye ilk gelişi. Burberry London koleksiyonlarından kadın ve erkek için giysi ve aksesuar çeşitleri de sergilenecek. Ev koleksiyonları, parfüm, saat ve güneş gözlüğü ürünleri de bulunacak. Mağazanın konsepti, Burberry Londra New Bond caddesindeki ana mağazası temel alınarak oluşturulmuş. Markanın tasarımcısı Christofer Bailey Mayıs 2001'den bu yana Burberry için çalışıyor. Daha önceden Gucci ve Donna Karan'ın kadın koleksiyonunu tasarlayan Bailey, Burberry Prorsum 2005-2006 sonbahar/ kış kadın koleksiyonunda ekose kumaşları ve Londra'nın 60'lı yıllardaki eğlence yaşamındaki "İngiliz kızları" imajını yansıtıyor. Elizabeth dönemi ve ortaçağ ayrıntıları da koleksiyonda tasarımcının ilham kaynakları.
|
|
|
|
|
|
|
|
|