Sevgililer gününde donup kalmak
Hristiyan Batı'dan tüketimi körüklemek amacıyla ithal edilmiş günlerle pek aram yoktur. Yine de işin iletişim adına nasıl yönetildiğini uzaktan keyifle izlerim. Cumartesi günü Sabah'da gördüğüm T-box reklamı, Sevgililer Günü çerçevesinde çıkmış en başarılı çalışma. "Şubat'ın on dördü, T-box donu kim gördü?" Reklamın ana mesajı bu. Metin ise daha da keyifli. 'Dondurucu, donakalmak, donatmak, donanım, done, donul, dondurma, Don Juan' gibi içinde 'don' geçen kelimelerden cümleler yapmışlar. Sonra da sormuşlar: "Bu paragrafta kaç don kelimesi geçtiğini bulun. Bir de donun aklımızdan ne kadar fazla geçtiğini düşünün!" Allah'tan yazılı basında RTÜK yok!... Yoksa yakmışlardı T-Box'un da çırasını(!)..
|