|
|
|
|
|
|
İkinci gün 1970'lere döndük...
Emirgan'daki çekimlerin ardından ertesi gün '70'li yılların çekimlerine başladı Çağan Irmak. Set bu kez Beylerbeyi'ndeki 170 yıllık Lazın Konağı'na taşındı. Hayatında hiç evlenmemiş Çaykur'dan emekli İzzet Tuzcuoğlu'nun sahibi olduğu dev konak, babasından kalmış. Tuzcuoğlu 1980'den bu yana konağını filmlere ve dizilere kiralıyor. Başta Şekerpare ve Cilalı İbo olmak üzere yüzlerce sinema filmi ve onlarca dizi film burada çekilmiş. Bir yönetmen kadar deneyimi olan Tuzcuoğlu, konağını günlüğü 500 milyon liradan kiralamış. Laf arasında; bu konakta Hülya Avşar'ın ilk fotoromanı da çekilmiş. Dizinin ikinci gününde ekip daha kalabalıktı. Oyuncuların çoğu da konaktaydı ve 1970'li yılların kıyafetleriyle çekime hazır bir şekilde bekliyorlardı. Ancak hastalanan Çağan Irmak, setten ayrılmak zorunda kaldı ve yardımcıları çekimleri üstlendi. Bir konakta yaşayan mahalle kadınlarını oynayan Şerife Sezer, Suzan Aksoy ve mahallenin güzeli 'Zarife'yi canlandıran Tuğba Büyüküstün, dizideki alışkanlıklarını set dışına taşıyorlar. Hepsi aynı anda çekim arasında birbirleriyle yarışır gibi örgü örüyordu. Genç Yurdanur'u canlandıran Özge Özberk daha çok gazete okurken Mehmet Ali Nuroğlu ise genelde cep telefonu ile konuşuyordu.
KIYAFETLER BİT PAZARINDAN Dizinin tüm dekoruyla sanat yönetmeni Murat Güney ve 10 kişilik ekibi ilgileniyor. Dönem filmi çekildiği için seti baştan sona en ufak detaylarıyla 1970'li yıllara çevirmek zorunda olan Güney, kimi zaman koca bir mahalleyi kimi zaman bir pasajı eski havaya sokuyor. Göz önünde olmayı pek sevmediği için fotoğraf çektirmeyen Güney, kıyafetleri genelde bit pazarından, aksesuvarları da Çukurcuma'dan aldığını söylüyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|