'En büyük' marka projesi start alıyor
Volvo internet üzerinden en geniş kapsamlı marka imajı projesine start verdi.
Volvo'nun en büyük marka kampanyası "Life On Board-Otomobilde Hayat" başlıyor!.. Tamamiyle yeni S40 ve V50'nin tanıtımı için düzenlenen sıradışı Mystery of Dalarö (Dalarö'nün Gizemi) ve Route V50 kampanyalarının ardından, Volvo Car Corporation, şimdiye dek internet üzerinden düzenlenen en geniş kapsamlı marka imaj kampanyasına start veriyor. Volvo "Life On Board-Otomobilde Hayat" kampanyası ile www.volvocar.com.tr'de yaşamdan farklı kesitleri, sıradışı olayları, otantik sohbetleri, bir dizi dökümanı, internetteki hikayeleri, kitlesel medya kanallarından yararlanarak izleyiciye sunuyor. Bu kampanya için Volvo ve reklam ajansı, Fuel Europe, ilginç hayat hikayeleri olan insanları araştırdı. Bu insanları seçerken ise hayat tecrübeleri ve bakış açıları gözönüne alındı. Böylece, bu kişilerin hiçbir Volvo yetkilisi veya Volvo ürünü ile bağlantısı olmadan, kendilerine ait modeller ile yaptıkları sohbetlerin Volvo değerlerini yansıttıkları ortaya çıktı.
|