Tüketiciler, Toyota'ya 3. kez tam not verdi
Bağımsız araştırma şirketi J. D. Power'ın Almanya otomotiv pazarı "Müşteri Memnuniyeti Endeksi" araştırmasına göre Toyota, 844 puanla 2004 yılında "En Yüksek Müşteri Memnuniyeti"ni sağlayan marka oldu. J. D. Power'ın 2002 yılından beri Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırması yürüttüğü Almanya pazarında Toyota, böylece üç yıl üst üste "En Fazla Müşteri Memnuniyeti" sağlayan marka oldu. Toyota aynı zamanda segmentlere göre modeller sıralamasında da aynı başarıyı göstererek, 7 segmentin üçünde "En Fazla Müşteri Memnuniyeti" sağlayan marka oldu. Almanya 2004 Müşteri Memnuniyeti endeksi araştırması, 24 bin 483 otomobil sahibi arasında yapıldı. Araştırmaya 28 otomobil markasından 119 farklı model dahil edildi.
|