Mustafa Ayman 11 kişilik gıda uzmanından oluşan Ar-Ge ekibiyle yeni ürünler geliştirdiklerini anlatarak, 'İsotlu sucuk' ve farklı aromasıyla dikkat çeken 'Tropikal sosis' gibi ürünleri piyasaya sunulacağını açıkladı. Yıllık 5 bin ton et alımı yaptıklarını dile getiren Ayman, ürünlerinin Migros, Tansaş, Carrefour gibi perakende mağazalarda tercih edilen ilk üç marka arasında olduğunu da vurguladı. 2003 yılında 20 trilyonluk ciroya ulaştıklarını belirten Ayman, 2005 yılı ciro hedeflerinin ise 40 trilyon olduğunu söyledi. Avrupa ve ABD'de tüketicilerin gofret şeklinde amabalajlanmış, pratik ve hızlı tüketilen sucuk, salam gibi ürünlerle yemeklerini geçiştirdiklerinin altını çizen Ayman, AB'nin büyük bir pazar olduğunu ve milyarlarca dolarlık bir potansiyel taşıdığına değindi.