|
|
Okuyucu mektupları
Merhaba Yüksel Bey, dün akşam ismini çok duyduğum fakat bir türlü izleyemediğim "Berlin in Berlin" filmini izleyeceğim diye tüm planlarımı iptal edip eve gittim. Fakat sonuçtan hiç de memnun kalmadım. Çünkü filmin çoğu yerini anlamadım. Zira Almanca'ydı ve ben Almanca bilmiyorum. Alt yazı yoktu. Yıllar önce izleyen ablam bile çok şaşırdı. "Ee, ben bu filmi yıllar önce altyazılı seyrettim, şimdi niye böyle? Acaba Kanal D'ciler bu süre içinde Almanca öğrenmiş olacağımızı mı düşündüler"dedi ve çok güldük. Ama aslında hiç komik bir durum değildi. Boş durmayıp daha film başlar başlamaz bir düzeltme yapılabilir umuduyla Kanal D'yi aradım. Bağlandığım 3. bayan "Ay hanımefendi ben bunu bilemem ki, bir saniye lütfen" deyip, başka birine bağladı. Dördüncü bayan daha komikti: "Sizi buraya neden bağladılar anlamadım, burası bekçi odası!.." Figen İzmir Sevgili okurum, izleyici talep ve şikayetlerinin yeterince dikkate alınmadığına dair pek çok şikayet alıyorum. İzleyiciler ya muhatap bulamadıklarını ya da kendilerine çok kaba davranıldığını belirtip, şikayetlerini köşemize iletmek zorunda kalıyorlar. Televizyonculuk, özünde başlı başına bir "halkla ilişkiler" faaliyetidir. Kanal D'nin de bu konuda titiz davrandığını iyi biliyorum. Sanırım teknik bir sorun nedeniyle sizi yanlış yere bağlamışlar. Aslında büyük televizyon kanallarında yalnızca izleyici dilek ve şikayetlerinin değerlendirildiği, bunların kayda alınıp, ilgili yerlere ulaştırıldığı özel "Dilek ve Şikayet Hatları"nın kurulma zamanı geldi de geçiyor bile...
|