|
|
|
|
|
Yeni modeliyle üretim üssü olacak
|
|
Hyundai bu yıl bir de kalite konusuna odaklanmış. ABD'de yapılan bir araştırma Hyundai'nin kalite seviyesini beş yıl içinde nasıl yükselttiğini de gözler önüne seriyor. 1999'da 1000 puan üzerinden 783 olan Hyundai'nin kalite seviyesi, 2003 yılı biterken 847'ye yükselmiş. Hyundai'nin 2010 yılındaki hedefi dünyadaki beş büyük üretici arasında yer almak. 60 milyar doların üzerinde bir ciroya sahip olan Hyundai'nin 'glokalizasyon' hedefine yani globalleşme ve lokalleşme hedefine Hyundai Assan fabrikası da üretim programıyla yardım ediyor. Lokal tesislerden bölgesel diğer pazarlara tedariği ön planda tutan Hyundai Assan, şu anda yüzde 70 yerlilik oranıyla çalışıyor. Hali hazırda 125 bin olan fabrika kapasitesini, planlanan yeni sedan modeliyle çok daha yukarılara çıkarmayı ve Hyundai'nin üretim üssü olmayı hedefliyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|