|
|
|
|
Gilan'ın sırrını CEO'su anlatıyor
Ferhan Geylan markalaşmalarını şöyle anlatıyor: "2001 yılında bir dünya markası olma yolunda ilk adımımızı atarken, önce içimize döndük; biz kimiz nereye gitmek istiyoruz sorusunu kendimize bir kez daha sorduk. Sonunda geldiğimiz noktada anladık ki; bizi diğer markalardan ayıracak üç temel özelliğimiz var. Birincisi Anadolu'nun kültür mirasını, müşterimizin yaşam tarzlarına göre çağdaş tasarımlarla sunmak; ikincisi mükemmel müşteri hizmetleri vermek; üçüncüsü ise iletişimde farklılaşma sağlamak. Bunu daha somutlaştırırsak, ben bunu dünyanın üç önemli başkenti olan İstanbul, Paris ve New York'un kültürlerinin buluşması olarak görüyorum. İstanbul'- un insan ilişkilerindeki sıcaklığı, Paris'in couture tasarımdaki gücü ve New York'un iletişim konusunda dünyadaki yeri. Tüm bu değerleri tasarımlarımızda harmanladık. New York'ta mücevher sektöründe farklılığı yakalamak için önemli olan markanın kendi kimliğini ortaya koyabilmesidir, işte biz bunu başardık."
|
|
|
|
|
|
|
|
|