2007'de Avrupa, Asya ve Afrika'da birer üretim tesisi kurmayı planlayan Hunca'nın en büyük hedefi kozmetiğin kalbi Paris'te bir mağaza açmak.
TÜRKİYE'DE her yıl yüzde 15-20 oranında genişleyen kozmetik pazarında son 10 yıldır hızlı bir büyüme sürecine giren Hunca, 2007 yılı için kendine 100 milyon dolarlık ciro hedefi koydu. Bu tarihe kadar Avrupa, Afrika ve Asya'da belirledikleri ülkelerde birer üretim tesisi açacaklarını söyleyen Hunca Kozmetiğin Yönetim Kurulu Başkanı Tuncer Hunca, yabancı firmalardan işbirliği ve ortaklık teklifi aldıklarını açıkladı. Dün düzenlenen toplantıda konuşan Hunca Genel Müdür Yardıcımısı Osman Güneri, 1500'e yakın barkotlu ürünleri bulunduğunu belirterek buna her yıl 50-100 ürün daha eklediklerini söyledi. Güneri, Avrupa, Ortadoğu, Afrika, Asya ve eski Sovyetler Birliği ülkelerine ihracat yaptıklarını kaydederek, geçen yıl Bulgaristan'da Hunca B-G adlı bir şirket kurduklarını açıkladı. Hunca A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Tuncer Hunca da, özellikle Avrupa kökenli firmalardan işbirliği ve ortaklık teklifleri aldıklarını kaydetti. Hunca, "Kozmetiğin kalbi Paris'te mağaza açmak hedeflerimiz arasında. Bugün Balkanlar ve Ortadoğu'da lideriz. Ancak bu da bizim için yeterli değil. Avrupa'da da aynı başarıyı yakalamak istiyoruz. Hunca Kozmetik'in 2007 ihracat hedefi 20 milyon dolar" dedi.