kapat
18.02.2002
 SON DAKİKA
 EDİTÖR
 YAZARLAR
 HABER İNDEKS
banner
 EKONOMİ
 FİNANS
 MARKET
banner
 TÜRKİYE
 DÜNYA
 POLİTİKA
 SPOR
 GALOP
 MAGAZİN
 SAĞLIK
 KAMPUS
 HYDEPARK
 İNANÇ
 ANKETLER
 ŞAMDAN
 DİYET
 TATLILAR
 CİNSELLİK
 PAZAR SABAH
 KİTAP
 SİNEMA
 SANAT
 RENKLER
 GURME
 TARİH
 SUNNY
 HİGH-TECH
 YAT&TEKNE
 NET YORUM
 NET GÜNDEM
 MELODİ
 ASTROLOJİ
 SARI SAYFA
 METEO
 TRAFİK
 ŞANS&OYUN
 ACİL TEL
 KÜNYE
 WEB REKLAM
 ARŞİV
 

Türkiye yollarına Formula lastiği

BMW, Ferrari, Mercedes, Porche gibi gaz pedalına dokununca uçan bir otomobiliniz varsa, "Ultra yüksek performans lastiğinin" ne demek olduğunu bilirsiniz.
Biz bilmiyorduk, ama Good Year'ın Güney Fransa'daki test pistinde öğrendik. Good Year, hız tutkunları için ürettiği yeni ultra yüksek performans lastiği Eagle F1 GS-D3'ü, Fransa'da tanıttı. Good Year'ın Eagle serisinin son versiyonu Eagle F1, yüksek performanslı otomobiller için üretildi.

Basitçe, desensiz Formula 1 lastiklerinin, günlük kullanıma uyarlanmış hali. Yeni Eagle F1, geniş "sırtı" (yerle temas eden bölüm) sayesinde tıpkı düz bir yarış lastiği gibi yola yapışıyor. Bu, spor otomobile, bir F 1 aracını aratmayan üstün yol tutuş, ani hızlanma ve fren kabiliyeti sağlıyor. Örneğin bir BMW 3.30i ile 80 kilometre hızla viraja girdiğinizde, merkez kaç kuvvetini tüm bedeninizde hissediyor ama yine de yolda kalıyorsunuz. Aynı virajı, aynı hızda ama bu kez ıslak zeminde aldığınızda da sonuç değişmiyor.

Yeni Eagle F1 Mart 2002'de, 15 inçten 21 inçe kadar 34 farklı boyutta piyasaya sunulacak.



<< Geri dön Yazıcıya yolla Favorilere Ekle Ana Sayfa Yap

Copyright © 2002, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır