Her televizyon, ekranlarında gösterilecek programları bir hafta boyunca seyircilerine tanıtırlar. Bir günde belki 20 kez ekrana gelen bu tanıtımlarda hep aynı görüntüleri izleriz, aynı lafları işitiriz. Adeta ezberleriz.
Televizyonlar neden ayrı görüntü, ayrı sözlerle üç - beş değişik tanıtım hazırlamazlar? Böylesi daha etkili olmaz mı?
Bıktıran değişiklik: Her Allahın günü gazetelerin televizyon sayfalarına, onlarca kanaldan değişiklik yağar. Bazen ipin ucu öyle kaçar ki, diyelim ki günlerden Pazartesi'dir, gazete tüm Türkiye'ye dağıtılmıştır, kanallar Pazartesi'nin değişikliğini geçerler. Sanki gazetecinin, gazeteleri toplayıp, gönderilen değişikliği okura duyuracak hali varmış gibi.
Kalabalık ve mutlu: TRT-1'de 'de haber öncesi yayınlanan bu diziye bayılıyorum. Nefis bir aile dizisi. Bakıyorum da, TRT "Kalabalık ve Mutlu"yu sabahın 05.30'nda tekrarlıyor. Bu canım diziyi bir dolgu program olarak kullanıyor. Madem tekrarlayacaksın, gençlerin ekran karşısında olduğu Cumartesi ve Pazar günleri ver yayına. Meraklıları doya doya izlesin.
Tv'de Sinema: Kimse bana "Televizyonlarda doğru dürüst film yok" demesin. Var. Arayan buluyor. İnternette bir site var: "yahoogroups.com". Bu sitenin Cine-Mania dosyasında sinemasever gençler her Allahın günü bilgisayarda mesajlaşıyor. Hangi kanalda iyi film var, anında birbirlerine duyuruyor. CNBC-e'deki, TRT-2'deki filmleri yere göğe koyamıyorlar. TRT-1'in geceyarısı gösterilen kara filmlerine bayılıyorlar. TRT'nin, filmin ses efekt bandını tamamen silip, yeniden döşemesi bu gençlerin en sinir olduğu şey.