kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
19 Mart 2009, Perşembe
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Emlak Buzz
 
24 Saat
24 Saat

"Havaalanında alışveriş pahalıdır imajını yıktık"

18.03.2009
İLİŞKİLİ HABERLER
"Havaalanında alışveriş pahalıdır imajını yıktık"
Kantaşı Mert, içerdeki mobilyalardan, ürünlerin sergileniş biçimine kadar Kapalıçarşı atmosferi yarattıklarını ifade ederek, müşterilerde var olan havalimanında satış noktası pahalıdır imajını yıktıklarını vurguluyor. Kantaşı Mert, daha önce aynı alanda puro, çikolata satan mağazalar bulunduğunu hatırlatarak "Mağazaların derinliği fazlaydı, girişi kolay değildi. Biz derinliği azalttık. Üst üste, yoğun ve dolu bir teşhir yöntemine geçildi. Yolcunun vakti dar ve hemen alışveriş yapmak istiyor. Yarattığımız yeni konsept ile yolcu her şeyi dışarıdan görmeye başladı. Yolcu artık içeriye girmekten çekinmiyor. Duty Free mağazacılığında en önemli konulardan birisi müşteriyi içeriye sokabilmek. Zira yolcunun vakti çok az" diye konuşuyor.