kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 30 Ağustos 2008, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Her yerde boynuz olacak!

Tween'in kreatif direktörü Güneş Güner Işık, dünyanın en büyük ilk 10 erkek giyim markasından biri olmayı hedeflediklerini belirterek şunları söyledi:
* Markanın nereden geldiğini, ne önerdiğini vurgulamak için; koleksiyonumuzda kendi kültürümüzden, kendi DNA'mızdan detaylar olsun istedik.
* Dünyadaki ilk maskülenlik sembolü olan, Çatalhöyük zamanından çıkan ve devamında Anadolu'daki farklı uygarlıklar tarafından kullanılan koç boynuzu sembolünü bulduk ve bunu desen haline getirdik. Bu deseni; kemerlere sıcak baskı olarak, nakış olarak, astar olarak kullandık. Bu monogramı artık hep kullanacağız. Hatta 2009-2010 kışı için hazırladığımız koleksiyonda da bu monogram var.