kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 12 Temmuz 2007, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
'Kral KOBİ' reklamı için 2 gün geceli gündüzlü çalışan bankacılar, sahne deneyimini çok sevmiş ve bundan sonraki reklamlarda da oynamak istediklerini belirtmişler.

96 bankacı 2 gecede reklam yıldızı oldu

RAHİM AK
Akbank'ın KOBİ bankacılığını anlatan reklamına 200 banka çalışanı gönüllü olarak katıldı. Arasından 96 bankacı seçildi. DJ de gitarist de gerçek bankacı..
İLİŞKİLİ HABERLER
96 bankacı 2 gecede reklam yıldızı oldu
Bankacıları Kral KOBİ reklamında oynatarak reklam yıldızı yapan Akbank şimdi de müşterilerini reklamlarında oynatacak. Akbank'ın Kral KOBİ televizyon reklam filminde oynayanların tümü bankanın çalışanı. Bankanın basın ilanlarında da aynı strateji devam edecek. İlanlarda hem gerçek bankacılar hem de gerçek müşteriler yer alacak. Banka reklam filmini çekmek için müziğe karşı yetenekli olan bankacıları Türkiye'nin dört bir tarafından İstanbul'a çağırmış. 200 bankacı bu isteğe uyarak İstanbul'a gelmiş. Aralarından seçilen 96 kişi de son günlerde dikkat çeken reklam filminde oynamış. Bu seçim sırasında müziğe ve dansa ilgi duyanlar biraz daha öne çıkmış. Reklamda oynayanlar bankanın KOBİ'lere kredi veren bölümünde Müşteri İlişkileri Yönetmeni (MİY) olarak görev yapıyor. Bankadan edinilen bilgiye göre Türkiye'nin farklı illerinden gelen MİY'ler 2 gün boyunca dans ve ritm gibi çeşitli eğitimlerden geçerek reklam filmine hazırlandı.

GİTARİST SAKARYA'DAN
Reklamda gönüllü olarak oynayan bankacılar, filme 3 gün ayırdılar. 2 günlük provanın ardından çekimler 1 günde tamamlandı. Reklamda sadece rap sanatçısı profesyonel. DJ'lik yapan ve gitar çalan bankacılar filmde de gerçekten çalıyorlar. Filmde gitarist olan bankacı Sakarya şubesinde çalışıyor. Filmin reklam ajansı Akbank'ın geçen yılki "Türkiye'nin Yenilikçi Gücü Akbank" imaj kampanyasına da imza atan Yorum Publicis. Reklama konu olan ürün KOBİ'lerin isteğine göre şekillenen bir kredi olduğu için mesaj da bu yönde yapılandırılmış. Şehrazat'ın parçası da bu konsepte uygun bulunmuş. Şarkı seçimi Yorum Ajans'ın kreatif ekibi tarafından gerçekleştirilmiş.