Peki siz ürünün formülünü hazırlarken neye dikkat ediyorsunuz? Biz temel ürünlerde, ürünümüzün piyasadaki pahalı ürünlerden daha fazla bir şikayet doğurmamasına dikkat ederiz. Ama bir şampuanda tüketici memnuniyeti hiçbir zaman yüzde 100 olmaz. Çünkü tüketici tipleri çok farklıdır, ayrıca insan 1 yıl içinde sürekli değişir. İnsanların dönemsel performansları da değişir. Bahar aylarında bağışıklık sistemi düşer ciltte sorunlar olur orada şampuanın suçu yoktur. Ya da bir ilaç kullanırsınız ondan etkilenir saç, yine şampuanı suçlarsınız.
İhracat hangi ülkelere? İran, Irak, Lübnan, Suudi Arabistan başta olmak üzere pek çok Ortadoğu ülkesine satışımız var. O bölgelerde de kendi markamızla varız. 2004 sonunda Merter'deki fabrikamızdan Kıraç'taki 20 bin metrekare alanlı bu fabrikaya geçtik. Üretim kapasitemiz de 24 bin tondan 40 bin tona çıktı. Bütün bunlar, yani ölçeği büyütmemiz bizim yine temel kişisel bakımda yeni ürünler geliştirmemizin de yolunu açtı. Ailelerin isteyip de alamadığı ürünleri üretmeye devam edeceğiz.