|
|
Servus Bilgisayar ne iş yapar?
Ofisimde kullandığım faks cihazında bir arıza olunca, ister istemez XEROX'un en yakın servisi olan Gültepe-Levent'te bulunan Servus Bilgisayar'a, faks cihazımı 27.12.2004 tarihinde tamir için gönderdim. Servus, üç günlük incelemeden sonra arızayı tespit ettiklerini, parça sipariş edildiğini ve muhtemelen on gün içinde faksın yapılacağını söyledi. On beş gün sonra aradığımızda yine aynı cevapla karşılaştım: Arıza tespit edildi, parça siparişi verildi. Dün aradığımda da telefona çıkan yetkili, "cihazın arızası tespit edildi, parça siparişi verilecek" deyince şok oldum. Böyle servis olur mu? Böyle gayri ciddi ve sorumsuzluk üzerine şirketin yetkilisine ulaşmaya çalıştım, fakat ne mümkün. Durumu XEROX' a bildirince anlayış farkını gördüm. Telefona çıkan XEROX yetkilisi Evre Hanım, özür dileyerek ilgileneceğini ve bana geri döneceğini söyledi. Yarım saat sonra bana geri dönerek, cihazı Servus'tan aldırdıklarını ve kısa süre içinde tamir edip göndereceklerini söyledi. Ertesi sabah erkenden faks cihazı tamir edilmiş olarak ofisimde kurulmuştu. Xerox'un bu olumlu tavrı ile, Servus Bilgisayar'ın ilgisiz tavrını siz okuyucularımla paylaşmak istedim.
|