|
|
|
|
Fiziki olanaklar yetersiz
Eğitim-Sen tarafından kamuya ait ilköğretim okullarındaki öğretmenler arasında, başarısızlığın nedenlerini saptamak üzere yapılan araştırmaya katılanlara göre eğitimdeki başarısızlığın ana nedeni, teknik altyapıdan yoksun okul binaları ve kalabalık sınıflar. Türkiye'nin 7 bölgesindeki 30 ilde toplam bin 500 öğretmenin katıldığı araştırma sonuçlarına göre yaşanan sıkıntıların en büyük nedeni bina ve derslik yetersizliği. İkinci neden olarak sa sınıfların kalabalıklığı gösteriliyor. Araştırmada başarısızlığa neden olarak gösterilen diğer başlıklar ise şöyle: Spor alanları ve konferans salonu yetersizliği, araç-gereç yetersizliği, atölye ve laboratuvar yetersizliği ve rehber öğretmen yokluğu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|