Çeliğin yıldızı neden parlıyor? Çin! Dünyada çeliğe talep durağandı ama Çin ve Hindistan gibi inanılmaz gelişim içinde olan ülkelerde çeliğe talep patlıyor. Konferansta anlatıldı. Her ay 2 milyon Çinli köyleri bırakıp şehre gidiyor. Her ay 5 milyon adet cep telefonu satılıyor. 2.5 milyon adet de Hindistan'da. Dünyanın en büyük 'catch up'ı yani fakir ülkelerin zengin ülkelere yetişme operasyonu olarak görülüyor bu. Japonya'nın 30 yıl sürmüş. Bir 30 yıl da Çin ve Hindistan'ın sürecek deniyor. Dolayısıyla her ay 2 milyon insan hiç çelik kullanmazken neredeyse, topraktan evlerde oturup sadece pirinç yerken, bir anda çelik kullanıcısı haline geliyor. Biraz para kazanmaya başlayınca ilk temel ihtiyaçlarını alırken, çelikle tanışıyor. Buzdolabı, televizyon vs satın alıyor.