Efes'in Rus markası Moskova'da en çok tercih edilen oldu Efes'inRus markası Stary Melnik, Moskova'da bira markaları arasında ciro üzerinden elde ettiği yüzde 11.3'lük pazar payı ile ilk sırayı aldı. 600 farklı markanın yeraldığı Rus bira pazarının 5. büyük markası olan Stary Melnik, Moskova Efes Biracılık tarafından üretiliyor. Stary Melnik markasının rakipleriyle çok küçük farklarla sıralandığını söyleyen Efes İçecek Grubu CEO'su Muhtar Kent, yakın gelecekte pazarın ikinci büyak markası olmayı hedeflediklerini belirtti.
Hooijdonk'ta Turka'laştı Ülker'in içeni 'Turka'laştıran kolası Cola Turka, Amerikalı Chevy Chase ve David Brown'dan sonra centilmenliği, sevimliliği ve yeteneğiyle gönüllerde taht kurmuş Hollandalı futbolcu Pierre Van Hooijdonk'u Türkleşen yabancılar kervanına kattı. Türkiye'nin katılamadığı Portekiz 2004 Avrupa Futbol Şampiyonası'na Türk halkının seçeceği imajla gidecek olan Hooijdonk, şampiyonanın 'Turkish Star'ı olacak.
Binbirçiçek Bal 'Altın marka' seçildi BinbirçiçekBal, Tüketicileri Koruma Derneği tarafından 15 Mart Dünya Tüketiciler Günü'nde kendi sektöründe en güvenilen marka seçilerek, "Altın marka" ödülünü aldı. 1150 tüketici arasında yapılan araştırmada tüketiciler tarafından Türkiye'nin altın markası seçilen Binbirçiçek Bal, balın doğal üretimini destekleyerek, arıcılığı geliştirme çalışmaları da yürütüyor.
En iyi iş planına 7 bin dolar ödül verilecek JuniorChamber International İstanbul (JCI) genç girişimcilerinin düzenlediği JCI Türkiye ve dünya çapında gerçekleşen JCI, "En İyi İş Planı Yarışması" kapsamında genç girişimciler iş planlarını hayata geçirme fırsatını yakalayacak. Yarışma sonunda JCI Türkiye birincisi, sunduğu iş planını başlatmak için 2000 USD ödül kazanmanın yanısıra projesiyle birlikte JCI kapsamında gerçekleştirilecek yarışmaya katılma şansı yakalayacak. Sunum, bu yarışmada da birinci olursa 5000 USD daha iş başlatma fonu almaya hak kazanacak. "En İyi İş Planı Yarışması" JCI İstanbul tarafından ilk defa internet üzerinden gerçekleştirilecek.