* Pazardaki rekabeti nasıl değerlendiriyorsunuz? Bu kadar oyuncuyu kaldıracak düzeyde mi? Sektörde büyük bir rekatebet var. İki üç yıl büyüklerin çarpışması şiddetli olacak. Sonra piyasa oturacaktır.
* Yeni ürünler de görecek miyiz bu dönemde? Dünyada 8 bin çeşit ürünü var. Bunlardan sadece 40'ı Türkiye'de. Uluslararası pazarda iyi yer etmiş, ürünlere sahip. Tüketici bundan sonra yeni ürünler görecek piyasada. Bunların bir kısmı yerli üretim, bir kısmı da ithal olacak. Her üründe birincilik veya ikincilik istiyoruz. Büyük grupların çok önemli adımları var. Bu aslında pazarın genişlemesi açısından çok iyi. Yeni kahve çeşitlerimiz geliyor. Kahvede çok önemli bir potansiyel var. Türkiye'de oturmuş bir kahve kültürü var çünkü. Dünyada olduğu gibi Türkiye'de de lideriz. Kahvaltılık gevreklerde yeni ürünlerimiz olacak. Meyveli bir gevrek. Bebek beslenmesinde önemli genişlemeler olacak. Alerjik çocuklar, prematüreler için mamalar var. Mutfak ürünlerinde bir takım gelişmeler olacak. Bulyonda Maggi, şu anda ikinci durumda. Yeniden birincilik için çalışıyoruz. Ürünlerin rakiplere göre yüzde 60 üstünlük sağlaması gibi bir kuralımız var.