AB sürecinde Türkiye tanıtım atağını güçlendirdi. Paris'te açılan dünyanın en büyük tüketici fuarında adeta tanıtım rüzgarı estirildi.
Avrupa Birliği sürecinde Türkiye tanıtım atağına başladı. Paris Kültür ve Tanıtma Müşavirliği, Fransa'nın başkentinde açılan dünyanın en büyük tüketici fuarlarından biri olan Uluslarası Turizm Fuarı'nda çeşitli etkinlikler düzenleyerek tanıtım rüzgarı estirdi. Yoğun ilgi gören Paris Uluslarası Turizm Fuarı'ndaki yeni Türkiye standında "Türk Günü" düzenlendi. Ankara'dan getirtilen TUTAV Folklor ekibi oyuncuları salonda mehter yürüyüşü yaptılar. Folklor ekibi Sema gösterileri düzenlerken, ücretsiz Türkiye tatili çekilişleri yapıldı. İstanbul'da meydana gelen bombalı saldırılar sırasında televizyon kanalında ücretsiz Türkiye reklamları ve Türkiye'nin tanıtımına katkı sağlayan progmalar yapan Fashion Tv'ye ödül verildi. Düzenlenen Türk Günü'nde merkezi Fransa'da bulunan Fashion TV'nin sahibi Michel Adam'a Büyükelçi Uluç Özülker ve Paris Kültür ve Tanıtma Müşaviri Serpil Varol bir teşekkür plaketi verdi. Paris Kültür ve Tanıtma Müşaviri Serpil Varol, yeni Türkiye stantının "Türkiye'nin binlerce yıllık tarihsel ve kültürel değerlerini, modern ve çağdaş Türkiye imaji ile birleştirdiğini" söyledi.
İSPANYA'YA BAŞSAĞLIĞI Türk standına komşu olan ve kanlı saldırılara hedef olan İspanya'nın turizm standındaki İspanyol bayrağına siyah kurdela takıldı ve saygı duruşunda bulunuldu. Paris Kültür ve Tanıtma Müşaviri Serpil Varol, İspnya standına giderek Turizm Müdürüne başsağlığı diledi ve bir de mektup gönderdi. Bu arada Türk Günü sırasında da İspanya standına çeşitli Türk yiyecekleri götürülerek ikram edildi.