kapat
20.11.2001
 SON DAKİKA
 EDİTÖR
 YAZARLAR
 HABER İNDEKS
banner
 EKONOMİ
 FİNANS
 MARKET
 RAMAZAN
 TÜRKİYE
 DÜNYA
 POLİTİKA
 SPOR
 GALOP
 MAGAZİN
 SAĞLIK
 KAMPÜS
 İSTANBUL
 HYDEPARK
 ANKETLER
 SİNEMA
 SANAT
 KİTAP
 MÜZİK
 TARİH
 GURME
 GEZİ
 OTOMOBİL
 YAT&TEKNE
 HIGH-TECH
 WEEKEND
 MELODİ
 ASTROLOJİ
 SARI SAYFA
 CANLI
 METEO
 TRAFİK
 ŞANS&OYUN
 ACİL TEL
 KÜNYE
 WEB REKLAM
 ARŞİV
 

Aria Nihayet Farkına Vardı

Daha önce de yazdım: 'Eliptik' ve elitist Aria reklamlarını gördüğümde çok üzülmüştüm. Bu reklamların iş yapması, Aria'ya abone getirmesi mümkün değildi.

Nedeni basit:

Piyasa daha önce Turkcell ve Telsim tarafından parsellenmişti. A ve B grubu tüketici çoktan ceplenmişti. Onca yıl kullandıktan sonra numaralarını değiştirmek için çok önemli bir gerekçe olmalıydı.

Mesela Aria olağanüstü ucuz olsaydı, parası olan birisi için bile oraya geçmemek aptallık olurdu. Ne var ki Aria, ucuzdu ama çok da ucuz değildi.

Bu şartlar altında Aria ancak alt sınıflara hitap ederek abone toplayabilirdi. Ne var ki Aria'nın reklamları onları değil, A sınıfı tüketiciyi hedef almıştı. Tabii işe yaramadı. Aria'ya beklediğinin çok altında abone geldi.

Şimdi görüyoruz ki Aria reklam şirketini değiştirmiş (inanın eski hangisiydi, yenisi hangisi bilmiyorum) ve spora yatırım yapmış:

Fenerbahçe formasına verilen reklamı ve 'İyi Olan Kazansın' spotlu futbol konulu reklam filmini görünce memnun oldum. Nihayet doğru çizgiye geldiler.

Ama sanırım pahalıya patladı.



<< Geri dön Yazıcıya yolla Favorilere Ekle Ana Sayfa Yap
  Kasko sigortanıza en uygun  
 rakamı ödediğinizden emin  misiniz?
Evet
Hayır
Bilmiyorum
Kaskom yok
Arabam yok
   
HAFTANIN SOYLEŞİSİ
Nuriye Akman'ın bu haftaki söyleşisi için tıklayınız

Copyright © 2001, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır