Bir reklamı etkili kılmanın en kestirme yöntemi, toplumda sevgi ve saygı gören ünlüleri, kampanyalarda kullanmaktır. Gülben Ergen de bir süredir rol aldığı deodarant reklamları ile izleyicinin karşısına çıkıyor. Geçen hafta söz konusu firmadan yapılan açıklamada Gülben Ergen'li reklamların deodorant pazarında yüzde 32'lik bir büyüme sağladığı açıklandı. Markanın kadın antiperspirant sprey pazarındaki payının ise yüzde 30'dan, yüzde 34'e çıktığı ifade edildi. Ayrıca bu sonuçlar, Boğaziçi Üniversitesi'nde düzenlenen "Pazarlama İletişiminde Marka Elçiliği" konulu bir konferansta da değerlendirildi. Eskiden ünlüler için başarının ölçütü, çıktığı gazinodaki masa sayısı, oynadığı filmin gişe hasılatı, ya da rol aldığı dizinin reytingleri ile sınırlıydı. Şimdi başarı kriterlerine "Rol aldığı reklam filmiyle firmaya sağladığı yeni pazar payı" da eklendi.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir.
Ayrıntılar için lütfen
tıklayın
Yayın tarihi: 2 Nisan 2009, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/04/02/gny/haber,C56F7A5CAAF34239AE760106273083AC.html
Tüm hakları saklıdır.