Habertürk'ün reklam kampanyası, kendi ürününü övmek yerine 'diğerlerini kötülemek' üzerine kurulu. Bu bir reklam stratejisi olabilir. Ama nüfusu 70 milyon olmasına rağmen sadece 3 buçuk milyon kişinin gazete okuduğu bir ülkede, reklamda ki evin reisinin, aile üyelerini 'Bir eve bu kadar gazete alınır mı?' diye azarlaması tek kelime ile 'ayıp'tır. Bir eve Habertürk de girsin, Sabah da, Hürriyet de, Yeni Şafak da, diğerleri de... Bunun kime, ne zararı var? Aksine, bir ülkede gazete okuma alışkanlığı ne kadar yaygınlaşır, tirajlar ne kadar yükselirse, medyanın gücü ve saygınlığı o denli artar. 'Başka gazete okumayın. sadece bizi okuyun, yeter' demek, her şeyden önce medyanın çok sesliliğine ve özünde demokrasiye saygısızlık değil midir?
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir.
Ayrıntılar için lütfen
tıklayın
Yayın tarihi: 14 Mart 2009, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/03/14/gny/haber,7E9F3BBBBCE445A9BCEE5B57B5CD33E9.html
Tüm hakları saklıdır.