kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
25 Şubat 2009, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Oto müşterisi dişçiden korkar gibi bayiye gitmekten korkuyor

22.02.2009
Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Ümit Karaaslan, global krizin tüm iş yaşamında olduğu gibi otomotiv sektöründe de bir devrin sonunu getirdiğini ve bir devrim için hazırlıkların acil olarak başlamasını hızlandırdığı söyledi. Yenilenen Honda City'nin tanıtım toplansında konuşan Karaaslan, global krizin derinden etkilediği Türk otomotiv sektörünün içinde bulunduğu durumu ilginç benzetmelerle anlattı. Karaaslan, "Bu zor günleri nasıl atlatacağımızın, devrimi nasıl gerçekleştireceğimizin planlarını yaparken, büyük değişim gösteren düşük voltajlı pazarda potansiyel müşterilerin otomobil bayilerini ziyaretini dişçi koltuğuna ziyaret gibi olma durumunu keyifli hale getirmeliyiz" dedi.