kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
31 Ocak 2009, Cumartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Swarovski taşlı kayaklar kriz döneminde yok sattı

PINAR ÇELİK/EKONOMİ
30.01.2009
Spor ürünleri mağaza zinciri Intersport'ta 1.099 TL'den satışa sunulan kadınlara özel tasarlanan 120 adet Swarovski taşlı Elan kayak, üç hafta içerisinde tükendi. Özellikle kriz döneminde üç haftada böyle bir satışın gerçekleşeceğini beklemediklerini belirten Intersport Türkiye CEO'su Levent Yarcan, "Müşteriler gayrimenkul, otomobil gibi büyük çaplı alışverişlerinden kıstıkları için küçük çaplı harcamalarında kaliteli ve şık olanı almayı tercih ediyorlar" dedi.

BEŞ MAĞAZA AÇACAĞIZ
Ürünü özellikle 30 - 45 yaşları arasındaki kadınların aldığına dikkat çeken Yarcan, Svarowski taşlı ürünün normal kayak takımlarından yüzde 15 daha pahalı olduğunu belirtti. Yüksek seyreden satışlardan sonra spor hazırgiyimi ve farklı spor dallarına yönelik ürünleri portföyünde bulunduran birkaç İtalyan markayı bu yıl Türkiye'ye sokmak istediklerini dile getiren Yarcan, ertelenen alışveriş merkezi projeleri nedeniyle ancak beş mağaza açacaklarını söyledi. Yarcan ayrıca mağazalarında Adidas ve Puma ile ilk kez 'shopping shop' uygulamasını hayata geçirmeye başladıklarını dile getirdi.