TÜRKİYE YILINA HAZIRLIK... dDF, turizm tanıtım kampanyası dışında, Turizm Bakanlığı ile birlikte Fransa'daki Türkiye yılı için tanıtım ve 'shopping paradise' sloganlı alışveriş kampanyasını da yürütüyor.
* Bu krizin sonucunda ortaya ne çıkacak sizce? Bu kriz gerçekten bir elek gibi iyilerin ve değerlerin üstte kaldığı bir sistemi oluşturacak. İnsanlar bence harcamalarını yaparken iyi ve karşılığını aldığı şeylere yönelecek. Hızlı alışveriş alışkanlığı, hızlı turizm alışkanlığı, hızlı harcama alışkanlığı yerini daha doğru, düşünerek, yerinde harcamaya, seçime bırakacak.
* Türkiye öne çıkabilir mi şimdi? Bu anlamda Türkiye avantajlı aslında. Çünkü Türkiye bir turizm destinasyonu olarak gerçekten dünyada çok az destinasyonun sahip olduğu farkılıklara sahip ve bir kez daha anlıyoruz ki turizm sektörü Türkiye için ne kadar önemli. Geçen yıl 21 milyar dolarlık bir gelirden söz ediyoruz. Turizm sektörü bu yıl krizde can kurtaran sektörlerden biri olacak. Türkiye'nin can suyu olacak. Sonuçta milyarlarca dolarlık yatırım sahil şeridinde ve İstanbul'da. Müthiş bir tecrübe. Sektör hazır. Ama tabii krize karşı tedbirler alınmalı. Neticede turizm çok tabana yayılmış bir sektör. Yani buradaki her olumlu gelişme insanları doğrudan etkileyecek. O yüzden bu yıl turizmin başarılı olması için herkes çalışmalı.