Tanrıverdi (solda) İsveç'te küçük zincirlerin toptancdan 1 liralık malı 2 liraya aldığını, kendi hedeflerinin ise 1.15-1.20 liraya satmak olduğunu söyledi. Nakkaş ise 2 defile ve tüm markalar adına pazarlama yapacağını belirtti.
Hazırgiyimci Kuzey Avrupa'ya 'Address İstanbul'u gösterecek
TGSD ve İHKİB, 60 firmayı Address İstanbul markasıyla Kuzey Avrupa'ya taşıyacak Maliyetler ortak olacağı için tasarruf sağlanması beklenen model tutarsa yaygınlaştırılacak ..
Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) ve İstanbul Hazırgiyim Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) Kuzey Avrupa'da 60 kadar firmayı bir çatı altında toplayarak daha önce fazla keşfedilmemiş bu bölgeye hızlı bir giriş yapmaya hazırlanıyor. TGSD Başkanı Ahmet Nakkaş, İsveç'in başkenti Stockholm'de eski Ericsson genel müdürlük binasının olduğu bölgede 3 bin metrekare kapalı alanı olan bir binayı Türk markalarının olduğu moda merkezine dönüştüreceklerini söyledi. Nakkaş, iç çamaşırdan çoraba, takım elbiseden ev tekstiline kadar her türlü ürünün sergileneceği ve giren tüketicinin her türlü ürünü bulabileceği bir alan yaratılacağını söyledi. Proje için yaratılan markanın adı ise Addresistanbul... Projeyi 50-60 firmayla yapacaklarını ve 40'tan fazla kesinleşmiş firmanın bulunduğunu belirten İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi ise önümüzdeki hafta katılımcılara son şeklin verileceğini söyledi. Tanrıverdi, "Daha önce firmalar bireysel olarak gidip zararla döndü. Bu modelde ortak pazarlama markalar arasında bölündüğü için yıllık 15-30 bin Euro arasında maliyet çıkıyor. Ayrıca şirket sattığı malın üzerinden küçük bir komisyon ödeyecek" dedi.
10 bin euro
Katılımcı 10 bin euro giriş ücreti ödeyecek
Bu para dekorasyon, kira gibi giderlerde kullanılacak
5 yılda 17 milyon euro yatırım
Yıllık gelir hedefi 200 milyon euro
Yayın tarihi: 25 Ocak 2009, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/01/25//haber,D80BF7ADD1094556B7A4A180ADF35472.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.