Herkes mayıs ayını bekliyor ama bana göre Eurovision Şarkı Yarışması çoktan başladı. Çünkü artık yarışma, final gecesi sahnede değil, aylar önce internette kazanılıyor. Adayların internetteki Eurovision kulislerini ise bu konuda deneyimli uluslararası halkla ilişkiler ve lobi şirketleri yapıyor. Kliplerin paylaşım sitelerindeki tık'lanma oranları ne derece fazla ise final gecesi mutlu sona ulaşma şansları da o oranda yüksek oluyor. Ancak bu yıl oylama sistemi farklı. SMS ile gelecek oyların yanı sıra, çoğunluğu akademisyenlerden ve müzik adamlarından oluşan profesyonel jürilerin oyları da sonuca yüzde 50 oranında etki edecek. Yani, bu yıl "gurbetçilerin çantada keklik oyları"nın etkisi yarı yarıya azalacak. Ama ben, Düm Tek Tek'in profesyonel jüriyi de etkileyecek bir şarkı olduğuna inanıyorum. Eğer, internet lobimiz başarılı olursa, Hadise'yi o görsel cazibesi ile Avrupa'nın ünlü şov programlarına çıkartabilirsek, ilk 3'e girmemiz işten bile olmaz...
Yayın tarihi: 9 Ocak 2009, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/01/09/gny/haber,AAEEE86206024CE3A77941D849E7F893.html
Tüm hakları saklıdır.