İşletmeciliğini TAV'ın yaptığı ve
Türkiye'nin dünyaya açılan en önemli kapısı olan Atatürk Havalimanı'nda son günlerde uçak tarifelerini gösteren bordlar arıza üstüne arıza yapıyor. Telaş içinde limana gelen yolcular, gidecekleri şehrin ismini bordlarda göremeyince şaşkına dönüyor.
Bordlardaki arıza ise bütün sistemi tıkıyor. Nereye ve ne zaman gideceğini bilemeyen, hangi kontuarda işlem yaptıracağını göremeyen yolcular bordlardaki arıza nedeniyle sıkıntılı anlar yaşıyor. Bu problem yüzünden havalimanında chek-in ve pasaport kontuarlarında uzun kuyruklar oluşuyor.
Günlerdir yaşanan sıkıntı önceki gece doruğa tırmandı. Yolcular bordların arızalı olması sebebiyle, işlem yaptıracakları bankoları 2 saatte güçlükle bulabildi. Bu konuda havalimanında yolculara yardımcı olacak nitelikte bir yönlendirme ise yapılmıyor.
TAV tarafından işletilen Atatürk Havalimanı'nda yaşanan arıza bordlarla da sınırlı kalmadı. Dış ve iç hatlar terminaline bir süre önce kurulan, gelen bagajlarda bomba ve uyuşturucu araması yapan EDS cihazları da sık sık arızalanmaya başladı. Çok hassas arama yapabilen bu cihazların arızalanması hem yolcuların hem de havalimanının güvenliğini tehdit ediyor. Bu arızalar yetkililerce de tespit edilerek kayıt altına alınıyor. Arızaların tekrar etmesi havalimanı yönetimi ve havayolu şirketlerini de zor durumda bırakıyor.
(İHA)
Yayın tarihi: 12 Ağustos 2008, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/12//haber,CE1A2AB9ABC147A293EE722C0D96CCBA.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.