4 bayi ile yüzde 46'lık bir büyüme yakalayan Volvo CEO'su Eckardt, "Yeni yapılanma için Anadolu'yu geziyorum" dedi..
Türkiye genelinde 4 bayisi bulunan Volvo, sadece İstanbul, İzmir, Ankara, Bursa, Antalya ve Denizli'de satılıyor. Buna rağmen geçen yıl yüzde 47 büyüyüp 2 bin 700 adetlik satış rakamına ulaşan Volvo, bu yıl da 3 bin 400 adetlik satış hedefliyor. Volvo Car
Türkiye Genel Müdürü Torben Eckardt'a göre
Türkiye'de hala daha büyük potansiyel var. Eckardt, bu potansiyeli yerinde görmek için Anadolu'yu gezip, rakip markaların bayilerini inceliyor. Eckardt, "Merhaba ben Volvo Genel Müdürü'yüm diyerek showroomlara girip, rakip bayilerle görüşmeler yapıyorum. Bunların sonucunda nerelerde var olmamız gerektiğine karar vereceğim" diyor. Akdeniz, Orta Anadolu ve Karadeniz'de bulunmadıklarını hatırlatan Eckardt, "Volvo için
Türkiye'de büyük potansiyel var. Anadolu'ya açılmadan elde ettiğimiz büyüme bizi umutlandırıyor" dedi. Eckardt Volvo'nun yeni dönem planlarını anlattı: "Yeni hedef kitlelere ulaşma ve yeni illerde yapılanma konularında bir çok fırsat görüyoruz. Geçtiğimiz haftalarda Gaziantep, Adana, Mersin, Konya, Samsun ve Trabzon'u gezdim.
Türkiye'yi tanımam açısından hem de premium segmentin bu illerdeki konumunu değerlendirmem açısından faydalı oldu. Audi, BMW ve Mercedes bayilerini inceledim. Bu yıl sonunda iki şehre daha girmeyi planlıyoruz."
Yayın tarihi: 2 Ağustos 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/02//haber,3078C7EF211940FA822E494730CB60D2.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.