Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker Tucker, sağlıklı nesiller için spor yapmanın önemini şu sözlerle vurguluyor: "Ülker olarak iyi beslenme ve sağlıklı nesiller için spor yapma bilinci oluşturmayı çok önemli buluyoruz. Çocuk gelişiminde eksik beslenme ve obezite aynı derecede iki önemli sorun ve her iki sorun da ulusun ileri dönemleri için önemli problemler yaratabilir. O yüzden çocukların yüksek enerjili ürün tüketirken spor yapmalarını teşvik etmek istiyoruz. Çocuklar bizim için çok değerli. Spor sponsorluklarına tam 38 milyon dolarlık bir bütçe ayırdık. Bunun paralelinde
Türkiye Futbol Federasyonu'yla birlikte futbol köyleri kurduk. Ülker'in büyük kulüplerle sponsor olmasının paralelinde, çocuklara spor yaptırma gibi bir anlayışı var. Çocuklarda iyi beslenme kadar yaşamının merkezine oturmuş bir spor bilincini yaygınlaştırmak istiyoruz. Onun için iki federasyonla uzun soluklu çalışmalar yapıyoruz.
Türkiye Basketbol Federasyonu'yla birlikte yaptığımız basketbol şenlikleri altıncı yılını doldurdu. Rekabeti geri plana attığımız bu şenliklerde çocukların kültür değişimi yaşamalarını, arkadaş edinmelerini, başka bir il görmelerini ve spor zevkinin tadına varmalarını sağlamaya çalışıyoruz. Yapılan araştırmalara göre bir markanın sevgi markası olması için yapması gereken ilk beş aktivitenin birinci sırasında 'spor' duruyor, biz de sporu kendi iletişimimize odakladık. Ülker, çocuklar için etkinlikler yapmaya devam edecek ve işin spor kısmını ihmal etmeden, çevre bilinci ve kültür projeleri de üreteceğiz."
Yayın tarihi: 19 Temmuz 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/19/ct/haber,829AD6050E2A403E95DD54080AA52083.html
Tüm hakları saklıdır.