Tüketici güzellikten kesti 'abur-cubur'a verdi
TÜKETİM nisan ayında kıpırdanmaya başladı. Ipsos KMG'nin her ay yaptığı Hane Tüketim Endeksi'nin (HTE) nisan ayı sonuçlarına göre hızlı tüketim ürünleri talebi, mart ayına oranla cari fiyatlarla yüzde 6, sabit fiyatlarla yüzde 5 büyüdü. Araştırma şirketinin verilerine göre, nisanda şekerlemeler ve atıştırmalık ürünler cari fiyatlarla yüzde 14 artarak tüketimin en hızlı arttığı segment oldu. Sabit fiyatlara göre artış yüzde 12 oldu. En çok düşüş yaşanan kalem ise vücut bakım ürünlerinde oldu. Vücut bakım ürünlerinde cari fiyatlarla yüzde 15, sabit fiyatlarla yüzde 13 daralma yaşandı.
Yayın tarihi: 30 Mayıs 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/05/30//haber,C292A685EE564B6284FF42378AF3A959.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.