396 AKADEMİ EĞİTMENİ GÖREV ALIYOR Turkcell’in sertifika programı boyunca 26 saat eğitim alan 100 öğrenciden başarılı 7’sine sertifikaları Vali tarafından verildi. Müşteri İlişkileri konusunda temel bilgileri alan öğrencilere, 396 Akademi eğitmeni tarafından ders verildi. Program Dicle Üniversitesi ve Turkcell Akademi işbirliği ile devam ettirilecek.
Turkcell'in Diyarbakır çağrı merkezi çalışanları 'üniversiteli' oluyor
Turkcell Akademi, eylülde Diyarbakır'da açılacak çağrı merkezinde çalışacak elemanları için Dicle Üniversitesi'nde eğitim seminerleri başlatacak..
Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi yatırımlarından birini eylül ayında Diyarbakır'a açmayı planlayan Global Bilgi, Turkcell Akademi ve Dicle Üniversitesi ile işbirliği yaparak Müşteri İlişkileri konusunda sertifika programını başlatıyor. İlk aşamada eğitimini tamamlayan 100 kişiden başarılı 7 öğrenciye sertifikaları Diyarbakır Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Dicle Üniversitesi Rektörü, Prof. Dr. Fikri Canoruç, Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ve Turkcell İş Destek Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş tarafından verildi. Aynı zamanda başarılı 7 öğrenci Turkcell Grup şirketlerinde staj hakkı kazanmış oldu.
26 SAAT EĞİTİM
Sertifika programı boyunca 26 saat Turkcell Akademi eğitmenleri tarafından eğitilen kursiyerler Müşteri İlişkileri konusunda temel bilgileri aldı. Program Dicle Üniversitesi ve Turkcell Akademi işbirliği ile devam ettirilecek. Törende söz alan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş sertifika programıyla Erzurum'dan çıktıkları yolculuğu Diyarbakır'da tamamladıklarını söyledi. 396 Turkcell Akademi eğitmeninin bu tür çalışmalara destek sağladığını kaydeden Kocabaş, "İstihdam Türkiye'nin en kritik noktası, sanayi ile üniversitenin örtüştüğü bir işbirliği ortamı geliştirmek istiyoruz" dedi.
DOĞU'YA EĞİTİM KARARI
Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan da gelir düzeyi yüksek batı illeri yerine Doğu ve Güneydoğu da yatırım kararı aldıklarını dile getirdi. Öğrencilere; "Müşteri ve Müşteri Memnuniyeti Kavramları, Bir Müşteri Hizmetleri Kanalı olarak Çağrı Merkezleri, Çağrı Merkezi Teknolojisi, Müşteri Hizmetlerinde Operasyon Yönetimi, Müşteri Hizmetlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, CV Hazırlama, Mülakat Teknikleri, Müşteri Hizmetleri Departmanlarında Yaşam gibi konu başlıklarında, Turkcell Akademi eğitmenlerince geliştirilen program dahilinde eğitim verildi.
Yayın tarihi: 10 Mayıs 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/05/10//haber,546E322FF2E5407180F8A42D76FE3187.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.