Vodafone, Madonna kozunu kullanıyor
Vodafone, Türkiye'de yüzde 92 yerli şarkı dinlenmesine rağmen müzik rekabetine Madonna ile girdi. Yerli içerik konusunda nisan ayında açılama yapması beklenen Vodafone, Warner Music International (WMI) ile Madonna'nın Warner Bros. Records için yaptığı 11'inci stüdyo albümünün 28 Nisan'daki dünya lansmanından önce tüm Vodafone müşterilerine özel olarak dağıtılması için anlaşma yaptı. "Hard Candy" albümünde yer alan yeni şarkıları ve mobil içeriği tüm dünyada ilk olarak Vodafone abonelerinin beğenisine sunulacak. Ayrıca; İspanya, Portekiz, Almanya ve Belçika dahil, seçilmiş pazarlardaki Vodafone müşterileri yeni çıkan single parça "4 Minutes"e hemen erişebilecek.
Yayın tarihi: 20 Nisan 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/20//haber,A268E6BF44CF414BA186F1B2069FFC69.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.