"CİROMUZU 340 MİLYON $'A ÇIKARIRIZ" Koton'un patronu Yılmaz Yılmaz, finale kalmanın onurlandırdığını belirterek, "Çıtamızı yükselttik. Burada olmak da başarı hikayesi. 230 milyon dolar ciroyu bulduk. Bu rakamı seneye 320-340 milyon dolara çıkarmayı istiyoruz" dedi.
İLİŞKİLİ HABERLER
Koton ve Kanyon 'final'e kaldı
Koton ve Kanyon 'final'e kaldı
DÜNYA Perakende Kongresi'nde bu yıl ilk defa iki Türk katılımcı 2 ayrı ödül için finale kaldı. Koton, Gelişmekte Olan Pazarlarda Yılın Perakendecisi ödülüne, Kanyon da Yılın Alışveriş Destinasyonu ödülüne aday gösterilerek, son 6 finalist arasına girdi. Ancak geniş katılımıyla dikkat çeken Hindistan ödüllerde de ağırlığını koyarak, Shoppers' Stop ile Gelişmekte Olan Pazarlarda Yılın Perakendecisi ödülünü, Polonya'da bulunan Zlote Tarasy de Yılın Alışveriş Destinasyonu ödülünü alan isimler oldu. Koton'un patronu Yılmaz Yılmaz, dünyanın her yerinden gelen yöneticilerin katıldığı bu tür bir organizasyonda finale kalmanın bile gurur kaynağı olduğunu dile getirerek, Koton'un hedeflerini şöyle anlattı: "Burada önemli olan başarı hikayesi olmaktı. Biz de 20 yılda 230 milyon dolar ciroyu aşan bir iş yarattık. Seneye hedefimiz bu rakamı 320-340 milyon dolar seviyesine çıkarmak. Bu yıl 45 yeni mağaza açacağız. Her ne kadar önümüzdeki dönem makro anlamda sıkıntılara gebe olsa da gider yönetimi, tedarik zinciri yönetimi gibi yöntemlerle verimliliği artıracağız."
İLİŞKİLİ HABERLER
Koton ve Kanyon 'final'e kaldı
Yayın tarihi: 13 Nisan 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/13//haber,1683B21870164A498588C18310E5C9F7.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.