kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 4 Nisan 2008, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Desa hazır giyime girdi, ciroyu iki katına çıkaracak

Hazır giyim sektörüne adım atan Desa'nın Başkanı Çelet, "Müşteri başına 1.4 ürün satıyoruz, bu 3'e çıkacak, ciro ikiye katlanacak. Kriz tartışmasına aldanıp duran düşer" dedi..
36 yıldır deri sektöründe faaliyet gösteren Desa Yönetim Kurulu Başkanı Melih Çelet, tümüyle bir moda markası haline gelmek hedefiyle bu sezon hazır giyime adım attıklarını açıkladı. Çelet, şu anda müşteri başına 1.4 ürün sattıklarını, hazır giyimle birlikte 2 yıl içinde bu rakamı 3'e çıkarıp ciroyu da 2'ye katlamayı hedeflediklerini belirtti. 2007'yi 87 milyon dolarlık ciroyla kapattıklarını hatırlatan Çelet, 2008 yılı için ise 110 milyon dolar ciroya ulaşmak istediklerini dile getirdi. Şu aşamada 10 mağazanın deri ve hazır giyimi kapsadığını anlatan Çelet, her yıl 10 mağazalarını dönüştüreceklerini, ayrıca 2008 yılında Londra'da benzer konseptle 2 mağaza açacaklarını kaydetti. Çelet, kriz tartışmalarının yapıldığı bir ortamda böyle bir yatırım yapılmasını ise "Şu an duran düşer, doğal eliminasyon olacak ve inovasyon yapan ayakta kalacak" şeklinde değerlendirdi. Çelet, Desa'nın müşteri yaş ortalamasının 35 yaş ve üstü olduğuna işaret ederek, yeni konseptle birlikte 20-35 yaş aralığındaki müşterilere de hitap edileceğini dile getirdi. Almanya, Hollanda, Belçika, Fransa, İskandinav ülkeleri, ABD ve Kanada gibi hedef pazarlara Desa markalı ürünlerle girmenin planlandığını anlatan Çelet, "Hedef, 2010'da dünya modasının kalbinin attığı birçok merkezde 20 mağazaya ulaşmak" dedi.