İnternet reklamları veya mağaza raflarındaki ürünlerin dizilişinin etkisi, göz takibi ile tüketiciler izlenerek ölçülebiliyor. Ekranda takip edilen bölgeler daha sonra kullanılan analiz yazılımı ile bakış süresi ve sıklığına göre renklendiriliyor. Böylece internet reklamlarının etkisi ile tüketicinin baktığı bölgeler belirlenebiliyor. Mağazalarda ise raf dizilişleri yapılan analizlere göre daha etkili hale getirilebiliyor.
Yayın tarihi: 10 Mart 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/03/10//haber,9258E96F73D140568BC4D36D6D6609ED.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.