Araştırmayı
"bizzat" yaptım. İki büyük alışveriş merkezindeki mücevherat dükkanlarını gezip, tezgahtar ve mağaza sorumlularıyla yüz yüze konuştum. Sonuç:
Bu yıl Sevgililer Günü'nde millet parayı tek taşa yatırmış!.. Konuştuğum tüm kuyumcular,
"Allah bin bereket versin" deyip, televizyondaki reklamlara ve dizi sponsorlarına dua ediyorlardı. Gerçekten de bu yıl ekrana gelen ve mücevherat firmalarının
"sponsorluğunda" çekilen tüm dizilerde sevginin olmazsa olmaz ifade şekli
"tek taş yüzük hediye etmek" şeklinde tezahür ediyordu. Dizinin en heyecanlı yerinde giren sponsor firma tanıtımları,
"sundu-sunar" spotları ve çimdikle ifadesini bulan
"şu kadarcık" yalvarmaları erkeklerin beynini oymuş olmalı ki, piyasada
"tek taş" patlaması yaşanmıştı. Ha, bu arada unutmadan; belki gazete sayfalarını karıştırırken dikkatinizden kaçmıştır.
Konya'da son bir ay içinde 4 kadının çantasını çalan kapkaççı, karakola götürülürken şöyle dedi:
"Hepsini, sevgilime tek taş yüzük almak için yaptım!.."
Bugünkü Tüm Yazıları
Televizyon "tek taşı" nasıl patlattı?
Yayın tarihi: 19 Şubat 2008, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/02/19/gny/haber,6CE4D9FA20B1491596D6A0A6D41C85C0.html
Tüm hakları saklıdır.