Godfrey Goodwin (Sanat eleştirmeni)
"Özer Kabaş, karanlık suları anlar ve bu sulardan muazzam heykelimsi formlar ortaya çıkarır; bunlar da deniz, tekne ve insan, direnç dışında hiçbir duygu göstermeyen tek bir kompozisyonda birleşir (...) Özer'in koyu ama son derece dikkatle sınırladığı renk paleti, arada bir yeşilin ya da başka renklerin aniden parlaması dışında son derece kontrollü olan kompozisyonlarındaki derinliğin bir parçasıdır."
Cevat Çapan (Şair)
"Şimdi Özer'in resimlerindeki fırtınayla kabaran dalgalara, o dalgalarla boğuşan çilekeş balıkçılara, o ilkel teknelerle taşınan ağaçlara, çinekop ağlarında kızaran kahverengilere, denizin lacivertleşen ya da ağaran mavilerine baktıkça, bütün bu sürekli devinim içindeki canlı ve cansız varlıkların gerçekliğini onun nasıl oyunsuz bir çarpıcılıkla canlandırdığını yeniden görüyorum. Bu görüntülerle onun kimseyi incitmeyen bilge kişiliği, güzel gülümseyişi öğrencilerine bilgisini ve deneyimlerini aktarmadaki sevecen ağabeyliği de canlanıyor gözümde."
Sedat Pakay (Fotoğraf sanatçısı)
"Beraber, İstanbul'u dolaştık. Kuledibi ve Beyazıt bit pazarlarındaki kırık, çürümüş eşya ve aletleri bir sanat eseri gibi görmemi, insan elinden çıkmış nesnelerdeki güzelliği keşfetmemi sağladı."
Yayın tarihi: 15 Şubat 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/02/15/cm/haber,054D2924EC6E45EDA257E749F60C9964.html
Tüm hakları saklıdır.