Liderlik sadece Türkiye'de değil, tüm dünyada önemli. Ancak, şu sıralar en büyük liderlik savaşı
GM ile Toyota arasında yaşanıyor. General Motors ile Japon Toyota arasındaki liderlik yarışında kazanan bu kez Toyota oldu. Geçen yıl 9 milyon 370 bin adet araç satışı gerçekleştiren Toyota, 9 milyon 369 bin 524 araç satan General Motors'u solladı ve dünyanın en büyüğü oldu.
GM, 76 yıllık liderliğini sadece 467 adet araçla kaybetti. Otomotivdeki liderlik yarışı ileride daha da kızışacak gibi görünüyor.
Yayın tarihi: 28 Ocak 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/01/28//haber,246ADCEEBC53467391D8C604A9C38F9C.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.