Araştırma 24 bin internet kullanıcısı arasında yapıldı
İLİŞKİLİ HABERLER
Araştırma 24 bin internet kullanıcısı arasında yapıldı
Araştırmanın en son raundu Ekim-Kasım 2007'de, Avrupa, Asya Pasifik, Kuzey Amerika ve Ortadoğu bölgelerinden 26.312 internet kullanıcısı ile gerçekleştirildi. Nielsen Online Tüketici Güven Araştırması her yıl iki defa düzenleniyor ve global olarak tüketicilerin güven seviyelerini, satın alma alışkanlıklarını, eğilimlerini ve endişelerini ortaya koyuyor. Endeks, tüketicilerin iş bulma, kişisel gelir ve harcama planları hakkındaki görüşlerini de içeriyor.
Yayın tarihi: 21 Ocak 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/01/21//haber,271452B9AB504EF4914B33093FA52420.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.