Önce fındıkçılar yaptı, bir araya gelip Türkiye Fındık Tanıtım Grubu kurdu. Amaç, fındığın faydalarını sıralayarak fındık tüketimini artırmaktı. Tüketici bir üründe tüketimi artırmıyorsa, artık rekabetin falan lafı olmaz, herkes aynı teknededir artmayan talep dalgasında. İşte fındığın başarısının ardından makarnacıların, "Şişmanlatmaz" diye bağırması da bu gerçeğin sonucu oldu.
2008'in ilk döneminde Türkiye, gıdada iki ürüne ait iki kampanyayla daha tanışmaya hazırlanıyor. Yumurta Üreticileri Merkez Birliği, salı günü bir basın toplantısıyla yeni kampanyasını duyuracak.
Kişi başına yumurta tüketimini 90-100 adetten 250 adete çıkarmayı amaçlayan birlik, yumurtalı güzellik maskesi tariflerini bile hazırladı. Diğer kampanya da margarincilerden. Trans yağ sorununu çözmek için bir araya gelen margarinciler, sıvı yağ lobisine karşı, "Masumdur, üstelik de besleyicidir" diyecek. Unilever, Ülker, Gıdasa ve Küçükbay'ın bir araya gelerek ortak hareket etme kararı verdiği kampanyada grup, arkasına ciddi bir akademik kadroyu da aldı. Yumurtacılar bir yana, margarincilerin işi zor görünüyor.
Bugünkü Tüm Yazıları
Yumurta ve margarin 'Beni daha çok sevin' diye seslenecek
Yayın tarihi: 20 Ocak 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/01/20//haber,0A0D68E5371D4253BE7BE2BD151C39AE.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.