Shell'e gelen hediye ampul alacak 144 milyon YTL tasarruf edilecek
Akaryakıt şirketi Shell ile enerji verimliliği konusundaki çalışmalarıyla da tanınan tüketici elektroniği şirketi Philips, düzenledikleri 'Enerji Tasarruflu Ampul Kampanyası' ile Türkiye'ye 6 yılda 144 milyon YTL kazandıracak. Bir ay süren kampanya süresince armağan edilen enerji tasarruflu 2 milyon adet Philips marka ampulün kullanımı halinde, Türkiye'nin enerji maliyetlerinde 6 yıl boyunca her yıl 24 milyon YTL tasarruf sağlanacak. Shell & Turcas Petrol A. Ş. Türkiye Pazarlama Müdürü Pınar Mavituna, kampanya kapsamında toplam 2 milyon adet enerji tasarruflu ampul verdiklerine belirterek, şöyle konuştu: "Karbondioksit emisyonlarında toplam 90 bin ton azalma gerçekleşecek. Bu sonuç, yapılan hesaplamalara göre yaklaşık 4 milyon ağacın bir yılda temizleyebileceği miktarda karbondioksit emisyonunun önlenebileceği anlamına geliyor. Bir kişi evinde, normal ampul ile enerji tasarruflu ampulü değiştirerek, her bir ampulün ömrü boyunca elektrik masraflarından 74 YTL tasarruf elde edebilecek." Türk Philips Aydınlatma Yürütme Kurulu Başkanı Özkan Şengil ise, kampanyanın Avrupa'da da ilk kez gerçekleştirildiğini ve örnek teşkil ettiğini söyledi. Şengil, gerçekleştirdikleri 'EcoVision' programı kapsamında Philips ürün ve hizmetlerinde enerji tasarrufunun yüzde 25 oranında artırılacağını belirtti.
Yayın tarihi: 16 Ocak 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/01/16//haber,9A754684B79547089308E2122BF4CAE4.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.