kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 30 Aralık 2007, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Sezgin Özcan

'Tüketicinin güven kaybı en büyük yaptırım olur'

BÜYÜK marketlerin bir pazarlama tekniği olarak bu düşüşü kısa bir süreliğine fiyatlara yansıtabileceğine de işaret eden Sezgin Özcan, "O reyona 'Bu üründe KDV oranı yüzde 18'den 8'e düşmüştür' diye yazabilirler. Bu tüketiciye güven veren bir uygulama olur. Ama ne kadar sürer, bunu takip etmek mümkün mü derseniz, hayır" değerlendirmesinde bulundu. Bu arada Özcan, KDV indirimini fiyatlara yansıtmamanın bir yaptırımı olup olmadığı yönündeki sorumuza, "Hayır, sadece tüketici güvenini kaybederler" yanıtını verdi.