Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Kaman’a uzanan 30 kilometrelik yolu da hizmete açtı.
Sıddıklı sulama projesi neredeyse 'servet' yutmuş
Türkiye, temeli atıldıktan sonra değişik nedenlerle yıllarca sürüncemede kaldığı için maliyeti onlarca kat artan 'proje mezarlığı' olmaktan bir türlü kurtulamıyor. Bunlardan biri de 'Sıddıklı Sulama Projesi.' 781 bin YTL keşif bedeliyle 1997 yılında temeli atılan Sıddıklı Sulama Projesi'nin maliyeti, aradan geçen 10 yılda kar topu hızıyla katlanarak 43 milyon YTL'ye ulaştı. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, projenin açılışında yaptığı konuşmada, maliyet artışından yakınarak, "Bu proje, 800 bin YTL ile başladı. 41 milyon YTL'ye mal oldu. Projenin, 1996-2002 yılları arasında yalnızca yüzde 7'si tamamlandı. Projenin, kalan bölümü ise son 5 yılda bitirildi" dedi. Bakan Yıldırım, Kırşehir-Kırıkkale ayrımından Kaman'a uzanan 30 kilometrelik bölünmüş yolu da hizmete açtı. Yıldırım, burada yaptığı konuşmada 2002 Kasım seçimlerinde 15 bin kilometre bölünmüş yol hedefi koyduklarını anımsattı, Yıldırım "Bu hedefle yola çıktık. Geldiğimiz noktada bölünmüş yol 13 bin 760 kilometreye ulaştı. Hedefe bin 240 kilometre kaldı" dedi.
Yayın tarihi: 17 Aralık 2007, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/17//haber,EA68DC821D794BAE93439DFDBE9207BC.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.