kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 7 Aralık 2007, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Valrhona Genel Müdürü Jean Luc Grisot, amaçlarının büyük miktarda çikolata satmak olmadığını belirterek şirket olarak en büyük hedeflerinin mevcut kalite seviyesini daha da artırmak olduğunu söyledi.

"Türklerdeki damak zevki ABD'lilerde yok"

MAHMUT SANCAK
Valrhona Genel Müdürü Grisot, tatlı kültürünün olmadığı ABD'de satış yapmanın kolay olduğunu söyleyerek, "Türkiye'nin tatlı kültürü var. Farkımızı göreceksiniz" dedi..
İLİŞKİLİ HABERLER
"Türklerdeki damak zevki ABD'lilerde yok"
Ünlü aşçı ve gurmelerin çikolatası olarak bilinen Fransız Valrhona, Türkiye'deki ilk mağazasını açmaya hazırlanıyor. Açılış öncesi temaslarda bulunmak üzere Türkiye'ye gelen Valrhona Genel Müdürü Jean Luc Grisot yaptığı açıklamada 23 Aralık'ta Nişantaşı City's'de açılacak mağazalarıyla Türk müşterilerine yeni lezzetler tattırmayı planladıklarını söyledi. Lezzet ve kalite bakımından çok farklı olmalarının yanı sıra mağaza konseptleriyle de dikkat çekeceklerini söyleyen Grisot, "Müşterilerimize çikolata konusunda pedagojik destek vereceğiz. Kendilerine aradıkları damak zevkine uygun Valrhona ürünü bulmalarında yardımcı olacağız. Ayrıca henüz tanımadıkları lezzetleri de kendilerine tattırmak istiyoruz. Yani kendilerine bir nevi damak zevki danışmanlığı yapacağız" dedi.

'FARKI ANLIYORSUNUZ'
Grisot, dünyanın birçok ülkesinde faaliyetlerinin bulunduğunu ancak Türkiye'nin kendileri için büyük bir öneme sahip olduğunu söyledi. Grisot, şöyle devam etti: "Türkiye'nin gelişmiş bir tatlı kültürü var. Oysa ABD'de bu tür bir kültür yok. Dolayısıyla orada satış yapmanız pek zor olmuyor. Türkiye bu anlamda bizim için büyük öneme sahip. Bu ülkenin kendine has damak zevki bulunuyor. Tatlı kültürü olan ülkelerde çalışmak aslında bizim işimizi kolaylaştırıyor. Çünkü insanlar lezzet farkını anlayıp değerlendirme yapabiliyor". Türkiye'de çikolata alanında önemli üreticilerin bulunduğunu bildiklerini söyleyen Grisot, bu şirketleri rakipleri olarak değil 'dostları' olarak gördüklerini belirtti.
Haberin fotoğrafları